5 Haziran 2014 Perşembe

150 Tane Psd panaromik fon bir arada

























12 yorum:

  1. tşkler meğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. İşnize yaradığınıza sevindim.

      Sil
  2. öncelikle çok teşekkür ederim.
    hocam bu arada bir şey sormak istiyorum Turbobit ile Alternatif partlar birbiri ile uyumlumu acaba "çünkü Turbobit 3. Part %32 de kalıyor" alternatif 3. parttı indirsem olurmu,Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Hocam sorun bedeymiş,tamamını indirdim,böylesi güzel çalışmaları bizlerle paylaştığınız için Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Evet linkleri karışık indirebilirsiniz uyumludur. Kontrol edildi herangi bir problem yok.

    YanıtlaSil
  5. keske torrent yada tek link olsaydi bu sekilde gercekten cok zaman aliyor

    YanıtlaSil
  6. slm fonar cok gyuzel ama ben neden cekemiyorum anamadim bana biri yardim ede bilirmi :) :) :)

    YanıtlaSil
  7. hacı obom linkleri kırılmış :( :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hacı değil emrah bey adım Ferdi. Turbobit linkleri aktif onlar ile indirebilirsiniz.

      Sil
  8. abi turbobit linkleri de kırılmış çok yararlı ama indiremiyoruz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silinen linkler yenileniyor bir süre sonra tekrar kontrol edebilirsiniz. İlginiz için teşekkürler.

      Sil
  9. ben teşekkür ederim abi düzeltmişsiniz çok sağolun :)

    YanıtlaSil